Najwyższej klasy piasta wielobiegowa z wewnętrznymi przełożeniami. Model Shimano Alfine SG-7001-11 posiada 11 przełożeń oraz mocowanie do tarczy hamulcowej typu Center Lock. Konstrukcja zapewnia szybkie i precyzyjne zazębianie co daje płynne zmienianie przełożeń. Współczynnik przełożeń aż 409%!
Szeroki zakres wsparcia w górzystym terenie
Odległość pokonywana przy obrocie mechanizmu korbowego (700C)
Powyższy wykres przedstawia odległość pokonywaną przy obrocie mechanizmu korbowego.
Porównując to do klasycznego układu przerzutki tylnej z kombinacją tarcza mechanizmu korbowego/zębatka, 1. koło zębate SG-S7001-11 zapewnia to samo przełożenie, co 24-zębowa tarcza mechanizmu korbowego i 23-zębowa zębatka. 11. koło zębate SG-S7001-11 zapewnia to samo przełożenie co 53-zębowa tarcza mechanizmu korbowego i 13-zębowa zębatka. Jest to więc bardzo szeroki zakres.
Producent: | Shimano |
Grupa: | Afline |
Model: | SG-S7001-11 |
Kolor: | Czarny |
Typ mocowania hamulca: | Center Lock |
Ilość przełożeń: | 11 |
Dyferencja: | 409% |
1 przełożenie: | 0,527 |
2 przełożenie: | 0,681 |
3 przełożenie: | 0,770 |
4 przełożenie: | 0,878 |
5 przełożenie: | 0,995 |
6 przełożenie: | 1,134 |
7 przełożenie: | 1,292 |
8 przełożenie: | 1,462 |
9 przełożenie: | 1,667 |
10 przełożenie: | 1,888 |
11 przełożenie: | 2,153 |
Konstrukcja mechanizmu zmiany przełożeń: | Top Normal |
Ciche sprzęgło: | Tak |
Mechanizm wspomagania zmiany przełożeń: | Tak |
Modulator siły zmiany przełożenia POWER MODULATOR: | Tak |
Wydajność: | Wysoka |
O.L.D. (mm): | 135 |
Rozmiar szprych: | #13, #14 |
Ilość otworów na szprychy: | 32H |
Długość osi (mm): | 187 |
Rozstaw kołnierzy (mm): | 57,3 |
Średnica kołnierza (mm): | 104,3 |
Szerokość kołnierzy (mm) prawy/lewy: | 3,2/3,2 |
Przesunięcie (mm: | 3,2 |
P.C.D. lewa/prawa (mm): | 92,6 |
Średnia masa (g): | 1665g |